Είναι πιο απλά απ’ότι δείχνουν. ctrcpcrpm Ας τα δούμε ένα-ένα.

    

  • CTR (Click trhu rate): Πόσες διαφημίσεις κλικίζονται σε σχέση με τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στις ιστοσελίδες σας. Δηλ. ας υποθέσουμε  ότι το σάϊτ σας έχει 2 διαφημίσεις σε όλες τις σελίδες που περιέχει και ότι σε μία συγκεκριμένη μέρα επισκέπτονται το σάϊτ σας 300 άνθρωποι. Ας υποθέσουμε ακόμα ότι όλοι οι 300 επισκέπτες σας βλέπουν από 4 σελίδες ο καθένας πριν φύγουν από το σάϊτ. Έχουν δηλ. κάνει 300 Χ 4 = 1.200 views. Ας πούμε ακόμα ότι σε όλα αυτά τα views εμφανίστηκαν κανονικά (*) οι διαφημίσεις. Άρα 1200 views Χ 2 διαφημίσεις = 2400 φορές εμφανίσεις διαφημίσεων. Τέλος ας πούμε ότι κλικίστηκαν από αυτούς τους αναγνώστες 120 διαφημίσεις. Σ’αυτή την περίπτωση το CTR είναι ίσο με 120 / 2400 = 0,05, δηλ. 5%. Φυσικά ένα τέτοιο CTR είναι ασυνήθιστα ψηλό.
  • 

  • CPC (Cost per click): Είναι ουσιαστικά το έσοδο για κάθε διαφήμιση που κλικίζεται. Κανονικά θα έπρεπε να λέγεται Revenue per click. Ο λόγος ίσως είναι ότι σε σας που έχετε το σάϊτ (όπου μπαίνουν οι διαφημίσεις) το Google δίνει -φυσικά- ένα μέρος από αυτά που του πληρώνει ο διαφημιζόμενος. Κρατάει φυσικά τα υπόλοιπα για να καλύψει το δικό του κόστος λειτουργίας και να βγάλει και κάποιο κέρδος. Αν αναρωτιέστε τι ποσοστό αποδίδει το Google, αυτό είναι περίπου 50%. Καθόλου άσχημο σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
  • 

  • RPM (Revenue per mil): Υπάρχουν όμως και διαφημίσεις οι οποίες πληρώνουν με την εμφάνιση. Δηλ. ανεξάρτητα από το πόσες φορές θα κλικιστούν, δίνουν στο Google, π.χ. 1000 Euro για κάθε 1.000.000 φορές που θα εμφανιστούν ή αν 1 Euro για κάθε 1.000 φορές που θα κλικιστούν. Με την υπόθεση ότι το Google δίνει τα μισά απ’ αυτά στον ιδιοκτήτη του σάϊτ, το RPM είναι: 50 cents.

(*) Γιατί να μην εμφανιστούν κανονικά? Διότι απλούστατα δεν εμφανίζονται σε όλες τις πλατφόρμες διαφημίσεις. Επίσης κάποιοι χρήστες κλείνουν τις διαφημίσεις από το κομπιούτερ τους.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Καλά Χριστούγεννα και με υγεία το 2025!

Χρησιμοποιούμε Cookies. Με την περιήγησή σας σ'αυτόν τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση Cookies.